Kamery internetowe . Zobacz obraz na żywo, pozdrów znajomych.
Widok z Apartamentu Rynek 1

Zobacz również pozostałe kamery

Skomentuj to co widzisz, pozdrów znajomych:

Treść komentarza:

avatar

akceptuję regulamin

Komentarze (120824)

avatar
Darshan 2004-12-05 12:15 (użytkownik niezalogowany IP: 212.87.2...)

hejka:)
kamera to dobry pomysl ale jakosc niestety nie jest rewelacyjna i malo widac.Licza sie checi.Widok jest wspanialy
pozdrawia:*

avatar
Boryna(L) 2004-12-05 11:59 (użytkownik niezalogowany IP: 157.157....)

Hej,Redakcjo!!!Obiecaliście umieścić kamerę ok.10 metrów wyżej jak tylko pogoda pozwoli...A z tego co widać żadne nawałnice nie nawiedzają ostatnio Kazimierza(...i Bogu dzięki!!!)No i co z tą obietnicą???!

avatar
Turysta 2004-12-05 11:40 (użytkownik niezalogowany IP: 195.132....)

dobra pogoda

avatar
Tomek 2004-12-05 11:13 (użytkownik niezalogowany IP: 217.197....)

piekny widok szkoda,ze niema
sniegu

avatar
Te-Te 2004-12-05 11:09 (użytkownik niezalogowany IP: 62.179.4...)

Jest ciemno, ale jasno

avatar
Teresa 2004-12-05 10:57 (użytkownik niezalogowany IP: 81.18.21...)

Ale dużo ludzi, chyba z kościoła wychodzą

avatar
VINCI 2004-12-05 10:23 (użytkownik niezalogowany IP: 81.18.21...)

Pozdrawiam Esę, nie znam jej osobiście ale bardzo lubię Jej wypowiedzi na forum

avatar
Michał 2004-12-05 09:48 (użytkownik niezalogowany IP: 195.136....)

dzieki za pozdrowienia ale o jakim ty mówisz mrozie

avatar
marta2404 2004-12-05 09:41 (użytkownik niezalogowany IP: 83.30.96...)

słoneczko ale i mrozik .pozdrawiam i życze miłej niedzieli Wszystkim;)

avatar
Szczeniak 2004-12-05 09:39 (użytkownik niezalogowany IP: 195.136....)

już się sam dowiedziałem dzieki

avatar
Szczeniak 2004-12-05 09:31 (użytkownik niezalogowany IP: 195.136....)

czy ktoś mi powie ile kamer jest w Kazimierzu

avatar
Kmkm 2004-12-05 06:52 (użytkownik niezalogowany IP: 157.157....)

mka,przejechala

avatar
Kmkm 2004-12-05 06:51 (użytkownik niezalogowany IP: 157.157....)

dzisiaj niedziela moze kogos zobaczymy i rozpoznamy

avatar
Anonim 2004-12-04 22:13 (użytkownik niezalogowany IP: 83.28.14...)

marius -zajrzyj do nas w dzień!
Będzie jasno - choć na dworze ponuro.
Pozdrowienia z "kraju raju"od kazimierzaków

avatar
Marius 2004-12-04 19:12 (użytkownik niezalogowany IP: 80.42.77...)

Dobrze widziec cos ze swojego rodzinnego miasteczka zyjac na obczyznie. Troche ciemno, mam nadzieje ze bedzie jasniej w ciagu dnia. Pozdrowienia z Londynu dla wszystkich krajanow w kraju raju.

avatar
Ała 2004-12-04 16:55 (użytkownik niezalogowany IP: 80.53.12...)

16.55 Przejechał autobus z Opola Lubelskiego? Czy to był miejscowy z Czerniaw?

avatar
Ewelinka 2004-12-04 15:51 (użytkownik niezalogowany IP: 149.156....)

Pozdrawiam Konradka:-)

avatar
Zeka 2004-12-04 15:31 (użytkownik niezalogowany IP: 217.99.2...)

To świetny pomysł, szczegolnie dla kogos, kto lubi to miasto, lecz mieszka zupełnie gdzie indziej. A jesli trzeba kogoś koniecznie pozdrawiać, to niech to będzie ojciec Bonifacy

avatar
Anonim 2004-12-04 11:52 (użytkownik niezalogowany IP: 84.10.67...)

odśwież ekran Watek

avatar
Internauta 2004-12-04 11:47 (użytkownik niezalogowany IP: 83.28.16...)

Władze Kazimierza!!!
Kiedy wreszcie będzie rozebrana ta "buda", która szpeci.
Poza tym fajny widok. Gratulacje dla Redakcji i Sponsora.

REKLAMA
Polecamy: taxi kazimierz | kazimierz dolny mapa | Nałęczów | Okuninka, Jezioro-Białe | ogłoszenia | noclegi | słowacja | kazimierz dolny | noclegi | Kwatery prywatne | kamery internetowe | lublin

Copyright ©2003-2017 by NOCOWANIE.PL Sp. z o.o.

Usługodawcą serwisu jest NOCOWANIE.PL Sp. z o.o.