Kamery internetowe . Zobacz obraz na żywo, pozdrów znajomych.

obraz odświeża się co 20 sekund

Zobacz również pozostałe kamery

Skomentuj to co widzisz, pozdrów znajomych:

Treść komentarza:

avatar

akceptuję regulamin

Komentarze (120632)

avatar
Anonim 2004-11-23 18:23 (użytkownik niezalogowany IP: 62.121.1...)

Więcej światła Kazimierzu

avatar
Rks 2004-11-23 18:19 (użytkownik niezalogowany IP: 62.121.1...)

widze ciemnosc
ale pozdrawiam chlopakow z lodzkiego biuro plus

avatar
Leo 2004-11-23 18:11 (użytkownik niezalogowany IP: 62.121.1...)

Pieknie i miło, tylko nie widać żywego ducha!

avatar
Lola 2004-11-23 17:28 (użytkownik niezalogowany IP: 62.121.1...)

ja siedze i moge tylko patrzec na kazimierz noca w kompie moze kiedys ujrze go takim jaki jest piekny pozdro dla ziomali z kazimierza

avatar
Gość 2004-11-23 17:23 (użytkownik niezalogowany IP: 62.121.1...)

dlaczego nie pali sie latarnia na gdańskiej - co to ma znaczyc ??? ;)

avatar
Komar 2004-11-23 16:57 (użytkownik niezalogowany IP: 62.121.1...)

Brawo Kazimierz

pozdrawiam moja rodzine z Pulaw ,

avatar
Osiołek 2004-11-23 16:51 (użytkownik niezalogowany IP: 62.121.1...)

tesknie...

avatar
//// 2004-11-23 16:46 (użytkownik niezalogowany IP: 62.121.1...)

pozdrawiam wszytskich




avatar
Chris Van Tier 2004-11-23 16:23 (użytkownik niezalogowany IP: 62.121.1...)

Fajna sprawa z tą kamerą,ale uważam że lepiej byłoby gdyby kamera obejmowała rynek!!Ale tak też ujdzie :-))

avatar
Anonim 2004-11-23 16:19 (użytkownik niezalogowany IP: 62.121.1...)

Gratuluję pomysłu.

avatar
Z. R. 2004-11-23 15:57 (użytkownik niezalogowany IP: 62.121.1...)

A moim zdaniem kamera powinna znajdować się w "podcieniach" Kamienicy Gdańskiej - tam też nic się nie dzieje:)

avatar
Zofia 2004-11-23 15:49 (użytkownik niezalogowany IP: 62.121.1...)

Zyczę Wam następnych hojnych sponsorów - a wtedy można by umieścić kamerki w innych miejscach MIASTECZKA.
A wogóle to serdeczne gratulacje! Fantastyczny pomysł :) Kazimierz piękny o każdej porze.

avatar
ZDZICHU 2004-11-23 15:12 (użytkownik niezalogowany IP: 62.121.1...)

jest to dobry pomysl ale co to za przyjemnosc ogladac dom gregorza m.(wkoncu tam nic ciekawego sie niedzieje)moim zdaniem kamera powinna znajdowac sie gdzies na rynku abym mogl ogladac moich ziomali ..... POZDRAWIMY SORKE RUCINSKA.

avatar
Stała 2004-11-23 14:48 (użytkownik niezalogowany IP: 62.121.1...)

Będę jeszcze bardziej szczęśliwa jeżeli jutro zobaczę targ - czy będą inne miejsca ?

avatar
Marta 2004-11-23 14:33 (użytkownik niezalogowany IP: 62.121.1...)

patrzcie, Fara płonie! pomysł na maxa dobry z tą kamerą

avatar
Kazek 2004-11-23 13:29 (użytkownik niezalogowany IP: 62.121.1...)

krzysiu!!! 4 samochody !!!!

avatar
Paola 2004-11-23 13:27 (użytkownik niezalogowany IP: 62.121.1...)

Hehehe, super p[omysł, tylko szkoda , że w kazimierzu tak mało sie dzieje normalnie i tak pustakami świeci. Super , od razu najlepsze wakacje mi sie przypomniały :) Rewelka :) Za rok az sie chce wracać :)

avatar
Kiniarz 2004-11-23 12:48 (użytkownik niezalogowany IP: 62.121.1...)

PIĘKNY WIDOK -POZDRAWIAM
MIŁOŚNIKÓW K. DOLNEGO-

avatar
Marta 2004-11-23 12:46 (użytkownik niezalogowany IP: 62.121.1...)

niesamowite! dziś to odkryłam i to jak wielki prezent. dzięki! miasteczko kochane na żywo...

avatar
Solo 2004-11-23 12:43 (użytkownik niezalogowany IP: 62.65.16...)

super widok

REKLAMA

Dzień w skrócie

zdjecia
Uruchom animację
Polecamy: taxi kazimierz | kazimierz dolny mapa | Nałęczów | Okuninka, Jezioro-Białe | ogłoszenia | noclegi | słowacja | kazimierz dolny | noclegi | Kwatery prywatne | kamery internetowe | lublin

Copyright ©2003-2017 by NOCOWANIE.PL Sp. z o.o.

Usługodawcą serwisu jest NOCOWANIE.PL Sp. z o.o.